marți, 13 decembrie 2016

IATA CUM MI-AM MĂRIT SÂNII ACASĂ CU 3 MĂRIMI FARA OPERATII SCUMPE SI RISCANTE!

BUNĂ! Fetelor, de mult timp v-am promis că vă voi povesti cum mi-am mărit decolteul acasă, de la mărimea 0 la 3. Sânii au devenit mai fermi, mai tonifiați. A trecut deja jumătate de an și ei devin tot mai atractivi. Dar, să începem cu începutul.De ce să optezi pentru mărirea decolteului?De când mă țin minte am fost mereu complexată cu privire la atractivitatea mea. Colegele defilau cu decolteurile la vedere, iar eu îmi ascundeam sânii foarte mici sub bluzele și puloverele largi.

După finalizarea studiilor am început să strâng bani pentru a-mi îndeplini marele vis – să-mi măresc sânii cu ajutorul bisturiului. Chiar și după vizionarea a unei groaze de flmulețe care arătau ce s-ar putea întâmpla cu femeia, în cazul în care chirurgul ar fi fâcut chiar și o mică greșeală, nu m-am răzgândit. Dar să trăiesc fără sâni pentru mine era mai groaznic – viață personală inexistentă, eram un ghem de complexe.Să strâng suma necesară mi-a reușit doar în 5 ani. 5 ani în care nu am știut ce e aia plăcere și distracții. Dar am făcut asta ! Dar, doar imaginați-vă groaza din ochii mei și dezamăgirea, când în urma investigației preoperatorii, medicii mi-au interzis categoric operația... am intrat intr-o depresie profundă.

Cum psihoterapeutul mi-a mărit sânii cu 3 mărimi. Banii care i-am strâns pentru operația de mărire a sânilor, i-am folosit pentru psihoanalitică. „dacă nu există posibilitatea de a-mi îndeplini visul, voi încerca măcar să mă conving că și fără sâni se poate trăi”, cu toate aceste gânduri m-am îndreptat către femeia care mi-a schimbat viața radical. Desigur, așteptam, ca psihologul va începe să mă convingă că nu am nevoie de nimic. Dar ea m-a înțeles literalmente dintr-o privire.Această femeie minunată, fără a-mi cere vre-o plată mi-a povestit, că la fel ca mine o perioadă lungă de timp a suferit din cauza lipsei decolteului. Până nu a descoperit ''BigBust'' – cremă pentru mărirea și tonifierea sânilor.

La început, eram sigură că ea face glume și toată situația este un joc. Însă, aceasta mi-a arătat o poză făcută 5 ani în urmă, unde aceeași femeie în costum de baie semăna mai mult a adolescent, decât o reprezentantă a sexului frumos. De necrezut, dar medicul fără să mă întrebe mi-a dat adresa site-ului de unde aș putea face comanda de această crema care din spusele ei m-ar putea ajuta în problema mea. Eu câteva zile am mai stat în dubii, după care am făcut comanda. În cele din urmă, prețul este foarte mic în comparație cu intervenția chirurgicală. Livrarea a fost rapidă, și din acea zi am început să folosesc crema. Nu aș fi crezut niciodată că e posibil așa ceva, dar sânii mei au început să crească sub ochii mei. A trebuit să trec prin toate cercurile iadului, până am aflat de acest mijloc cu adevărat magic.

Însă, m-am gândit cu groază că va trebui tot restul vieții să folosesc această cremă, sau dacă aceasta provoacă reacții adverse? Anna m-a asigurat ca nu este nici un risc pentru sănătate. După o perioadă de timp am găsit un articol științific în care era totul explicat în detaliu cum are loc creșterea sânilor.

Dar frica că rezultatul nu va fi de lungă durată nu mă lăsa în pace. Peste 2 luni eu deja alegeam sutien mărimea 3 și aici am hotărât să mă opresc, comandă de cremă nu am mai făcut. Dacă sincer, am așteptat, ca sânii vor reveni la rezultatul inițial, și că voi fi nevoită să cumpăr această cremă toata viața. Dar uite că au trecut deja 7 luni, și eu port cu mândrie sutien mărimea 3. Așa că acum pot recomanda cu siguranță acest produs tuturor femeilor care se află în situație asemănătoare.

Fetelor, până a lua hotărârea de a vă face operație plastică, gândiți-vă că există metode mult mai accesibile și eficiente. Sper, ca asta să vă ajute să vă iubiți mai mult și să vedeți viața în culori mai vii. Odată cu creșterea sânilor, au apărut și admiratorii, Increderea în sine și un nou loc de muncă. Sunt mai fericită ca niciodată, ceea ce vă doresc si vouă ! Click !